čtvrtek 26. července 2012

Diary



Drahý deníčku,  dnešek byl aspoň pro mě maličko zabitý den. Nikde jsem nebyla ačkoliv je "summer time".                                                                                             Ale udělala jsem si aspoň zkrášlovací den. Nalakovala jsem si nehty. Samozřejmě jsem nevynechala pilování, odstraňování ztvrdlé kůžičky a aplikace výživného olejíčku!    Já osobně používám tento olejíček od oriflame. Cenu vám neřeknu jelikož už ho mám delší dobu, tudíž opravdu nevím. Jinak vám ho můžu doporučit, jelikož mi opravdu zabírá, nehty jsou po něm pevnější a zdravější, méně se lámou! 
Aplikuji ho tak, že si jakoby nalakuji nehty a olejíček poté vmasírovávám do nehtů. 

A když přišel čas koupele tak jsem zase udělala něco pro své tělo! Na obličej jsem použila masku.  Přesněji tedy: "Hluboce čistící masku proti černým tečkám." Stála tuším 79korun a mám ji od Avonu. Masku aplikuji tak, že ji ve slabé vrstvě dám na obličej a nechávám  působit. Počkám až maska zbělá, jakmile je pokožka bílá, masku důkladně umyjeme... No a můj názor? Maska je podle mě dobrá, ale aby byl vidět nějaký efekt musíte ji opravdu používat (jak v návodu uvádějí) 2x-3x týdně, jinak si myslím že ji na sebe jen zbytečně patláte když ji použijete jednou do měsíce. Já osobně jsem s maskou spokojená pleť je po ní jemnější, vláčnější a samozřejmě vyčištěná. 

A poté jsem ve sprše použila tělový peeling s vůní jahod. Dnes jsem ho zkusila. Nevím kolik stál, ale mám pocit, že něco kolem 70korun. Když jsem si četla informace o peelingu, bylo tam napsáno "není určeno k požití" nebo něco v tom stylu, no je to sice na každých výrobcích, ale až na tomhle jsem si toho tak nějak všimla a říkám si kdo by to asi tak jedl?! No a když jsem peeling otevřela, tak krásná vůně! Voní opravdu krásně po jahodách, upřímně mi asi ještě žádný výrobek takhle nevoněl! Kromě některých opravdu krásných voňavek! Ale zpět k výrobku.. S peelingem jsem spokojená. Tělo krásně vyhladí a zanechává na něm tu krásnou jahodovou vůni. No za mě teda tento peeling má 100% a také doporučení pro vás. 

Tak to je ode mě zatím vše. Přeji příjemný zbytek dne. Ahoj ;)



6 komentářů:

  1. ten peeling vypadá dobře:)
    http://thedenise.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling krásně voní..;) http://www.colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten peeling muusí krásně vonět, určitě se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře si udělala z deníčku recenzi:D Ten lak by se mi šikl, mám hrozně polámaný nehty a žádný takový lak mi zatím nepomohl:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ono se v to nějak přehouplo.. :D Ani jsem si to pořádně neuvědomila.. :D
      A s tím lakem, mě to pomáhá, jelikož já je zas tak moc zničené nemám, ale občas se mi začnou štěpit.. A když to tímhle natřu tak mi to potom dobře pomáhá.. ;)

      Vymazat
  5. Taky si dělám takové "zkrášlovací dny" :) Jo a pokud by si chtěla dobrý peeling na obličej, tak je skvělý od Baley:) jinak pekný článek.)

    http://raisondevivre.blog.cz/ muj web:)

    OdpovědětVymazat