pátek 27. července 2012

Shopping

Jak název asi napovídá, byla jsem dnes nakupovat! Po delší době jsem konečně šla do města a prolítla jsem si pár obchodů.  A hlavně jsou letní slevy, tak poč to nevyužít?!  Koupila jsem si:


 Botičky :) V CCC cena: 399kč 249kč

Náušnice C&A  cena:150kč  50kč  Jsou to troje náušnice za 50 korun. Jsou v nich malé kuličky s kamínkama(vlevo), peace (uprostřed), a takové lístečky(vpravo).

Náhrdelník C&A cena: 225kč 75kč. Není to moc vidět(omlouvám se za kvalitu). Je to mašle s kamínekem a z ní tak volně plandají korálky na malých řetízcích. 

       


Další nákup je v drogerii DM. Kde jsem koupila lak na vlasy taft za 89kč. Dále potom krém na obličej(Balea) s kokosem za 55korun. Lak na nehty Maybelline, odstín 105-Urban orange, za 39korun. A taky barvu na vlasy Palette (světlá blond).


Rifle Tesco, cena: 1055kč 315kč.

Tričko Calliope, cen: původní jsem nezjistila, ale bylo zlevněno na 49korun. Tričko je sice úplně obyčejné, když nepočítám ta vykrojená ramena, ale už vidím na něm nějaký delší náhrdelník, třeba cen co jsem koupila v C&A a nebo větší čený pásek na něj. Myslím si, že podobné kombinace by mohly vypadat moc dobře. :)

Tak to bude pro dnešek vše, přeji vám hezký zbytek dne :) 
Nicole Bonne 






9 komentářů: